Maatregelen van Indigo om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken

17/03

Aanvullende hygiënemaatregelen

Naast het gebruikelijke onderhoud van onze parkings voeren wij aanvullende hygiënemaatregelen uit door regelmatig contactgebieden te desinfecteren, zoals de frontpanelen van de betaalkassa’s en meer in het bijzonder de tactiele gebieden (keyboards, knoppen), de knoppen van in- en uitgangsterminals, deurstangen of leuningen van trappen en liftknoppen. Wij nodigen u ook uit om contactloos te betalen met bancontact of kredietkaart en dit aan de uitgangsterminals wanneer dat mogelijk is.

Deze maatregelen zijn bedoeld om de veiligheidsinstructies van de regering en van alle andere gezondheidsorganisaties aan te vullen. Onze maatregelen vervangen de regels opgelegd door de overheid niet.

Bescherming van klanten en werknemers

De ontvangst van het publiek in de winkel is tijdelijk opgeschort.

Om onze klanten en medewerkers te beschermen, plaatsen wij in onze parkeergarages basisaanbevelingen en beschermingsinstructies. Het beschikbare personeel zal worden gemobiliseerd voor lokale veiligheids- en onderhoudsmissies die essentieel zijn voor uw veiligheid.

Voor uw dagelijkse behoeften beheren wij onze parkings op afstand, 24 uur per dag en 7 dagen per week, vanuit onze lokale Remote Control Room en onze nationale Remote Controle, gevestigd te Gent. Onze tele-operatoren zijn bereikbaar via de talrijke intercomsystemen in onze parkeergarages. Wij nodigen u uit om een e-mail te sturen naar parkings.brussel.be@group-indigo.com voor elke vraag die niet onmiddellijk beantwoord moet worden.

Alle teams van INDIGO Group zijn gemobiliseerd om deze ongekende situatie het hoofd te bieden.

EENVOUDIG EN VOORDELIG PARKEREN IN BRUSSEL CENTRUM